Monday, January 11, 2010

English Indonesian??

Sebelum aku nulis macem macem disini, aku mau mengklarifikasi sesuatu.

i'm a real Indonesian. And I'm proud to say I'm Indonesian.
I love Indonesia so much much much.

Aku cinta Indonesia, aku juga cinta bahasa Indonesia.
Tapi mungkin di post-post berikutnya aku akan pake bahasa Inggris.
Bukannya aku cinta Bahasa Inggris lebih dari Bahasa Indonesia. Bukan itu alasannya.
Alasannya adalah:
1. Aku pengen melatih bahasa Inggrisku lewat tulisan
2. I'm writing on a blog-post. Blog that can be accessed from anywhere in the world. So I hope more people can read and understand what I said by using international language.

Hahaha, ga penting ya? :D

No comments:

Post a Comment

comments are well-welcomed, Dear Readers. Please do write some, thank you.